vrijdag 1 juli 2011

Be yourself

17 opmerkingen:

  1. Geniet van de wereld, waarin jij, je helemaal jezelf en geborgen voelt.

    Ik wens je een fijn weekend lieverd!

    Kus en knuffels,
    lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet iedereen is in staat altijd zichzelf te zijn, terwijl het zo vaak de moeite meer dan waard is!

    Ik wens je een heel fijn weekend Anita!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's een hele goeie! Hoe vaak proberen we niet te voldoen aan het beeld wat anderen van ons hebben..
    We mogen er gewoon zijn zoals we zijn, maar het kan best lastig zijn jezelf te accepteren.
    Fijn weekend, Corine (THUIS)
    PS. Hoe lijkt het met Rudi??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corine het is ook helemaal niet nodig jezelf te meten aan een ander.
    Ieder mens is uniek en enig in zijn soort. Jezelf accepteren is beginnen met van jezelf te houden.
    Als je dat doet straal je dat volgens mij ook uit naar anderen !!!
    Wat een wijsheid op deze avond ;-)
    FIJN WEEKEND ALLEMAAL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gewoon lekker van jezelf houden.....fijn weekend .....en tot woensdagmiddag....lieve knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zeg ik zovaak...blijf dicht bij jezelf.....echt mijn levens motto......ik ben wie ik ben ....en zo is het maar net......liefs Ria.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo is het maar net...... !!

    Hopelijk is alles goed bij jullie en heeft Rudi niet al te veel last van de nieuwe medicatie .

    Fijn weekend !

    xxx Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jezelf zijn is genoeg.
    Hoe gaat het met jou en je man, gaat het een beetje met de nieuwe medicijnen?
    Lieve groeten Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaah dat wens je iedereen toe zeg!! Wordt je gelukkig van!!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie spreuk, daar kan ik mij helemaal in vinden. Dicht bij jezelf blijven.
    Ik ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat, hopelijk heeft de nieuwe medicatie niet al te veel nare bijwerkingen voor Rudi.

    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het heeft geen zin om je anders voor te doen.....xxx Judith Goed weekend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo is het allemaal precies!

    DICHT BIJ JEZELF BLIJVEN

    Alleen dan LEEF je pas écht!

    Dikke knuffel en een fijn weekend!!

    Liefs vanuit Appingedam! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Anita, dankjewel voor je reactie op mijn blog!
    Ik moet je stukje over jezelf en je gezin even op me in laten werken.
    Je hebt al heel wat meegemaakt in je leventje.
    Wat fijn dat je zo positief bent.
    Ik ga je volgen, absoluut.
    Ik wens je veel mooie en gelukkige dingen op je pad!!!
    liefs van Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal waar... (een geweldige spreuk, die je zoveel kan brengen, rust, genieten etc.)!
    Heel fijn weekend!!

    Hartelijke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waarom makkelijk (= jezelf zijn) als 't moeilijk (= je anders voordoen) kan .... Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig ben jij JIJ...en altijd helemaal JEZELF!!

    Dikke kus xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Blijf vooral jezelf is een van mijn motto`s en je spreuk helemaal waar,dank je wel voor je lieve reactie op onze blog,tot gauw en je kan/mag me altijd mailen via wabuijs@online.nl.

    dikke kus van mij en tot gauw,lieverds,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)