dinsdag 1 januari 2013

Happy New Year 2013

Ik heb helemaal niks met de overgang van oud en nieuw.
Oudjaarsdag vind ik gevoelsmatig een trieste dag ...
en van al die lieve nieuwjaarswensen word ik alleen maar emotioneel ;-)
Terwijl het huis nog in diepe rust was heb ik vanochtend meteen alle
kerstballen uit de boom "geplukt".
Ziezo dat hebben we ook weer gehad. Back to normal.



Laten we maar eens positief en swingend het nieuwe jaar beginnen.
De laatste week ben ik, wat mijn lijf betreft, namelijk niet best geeindigd.
Ik kan het niet laten, nog eentje, de nieuwste van Playing for Change
met meteen een prachtige boodschap voor 2013
De volume knop open draaien en dit mens wordt spontaan blij :-)

Ik laat de mogelijkheid om hier te reageren nog even uit. 
Op een mooi nieuw blogjaar. Dan mogen jullie écht weer !!!

We wensen jullie een heel gezond en liefdevol 2013 vol mooie en bijzondere
GELUKS momentjes !!!
natuurlijk horen hierbij ook nog de beste wensen (klik) uit mijn vorige post.