vrijdag 23 mei 2014

Hoera ... op een mobiel(er) nieuwjaar!

Vandaag vier ik mijn 47e verjaardag. Oeps je wordt ouder mama! maar niet getreurd blij dat ik het ben geworden. En YES daar is ie dan mijn Zoom Uphill zoals we deze onlangs op de Support Beurs hebben ontdekt.


Zoals jullie (misschien) wel weten heb ik een stoepferrari lees: scootmobiel.
De stoepferrari en ik zijn nooit dikke vriendjes geworden. Als ik samen met iemand kan "fietsen" of scooteren oké maar alleen is hij absoluut niet mijn reisgenoot. Op de één of andere manier voel ik me als ik alleen rijd erg ongelukkig op de stoepferrari. Hoewel het voor heel veel mensen (en ook voor mij) een geweldige uitkomst kan zijn gaat ieder daar nu eenmaal anders mee om. Gevoelsmatig heeft hij voor mij geen enkele aantrekkingskracht. En omdat ik enorm veel behoefte heb om er alleen op uit te gaan (uitwaaien) en vanwege mijn toenemende beperkingen, is dat wel een probleem ... Natuurlijk kan ik auto rijden maar ik ben graag buiten en die bekende frisse neus is gewoon zó nodig!

En daar stond Remko, trotse bezitter van de Zoom Uphill, en zijn vrouw, vol enthousiasme te vertellen. Hoe de Zoom hun leven had veranderd, hoe hij de Zoom naar Nederland heeft gebracht en vooral ook wat hij allemaal in zijn mars heeft. Met de Zoom is het strand, het bos, de duinen, het zand, de heide en de sneeuw geen probleem. Waar je met rolstoel en stoepferrari niet kunt komen maakt de Zoom het weer bereikbaar. Moeiteloos de stoep op in plaats van eerst een afrit / oprit te moeten zoeken. De Zoom is ontwikkeld in Zweden speciaal voor zware rij omstandigheden en ruig terrein.

Na een proefritje op het minicircuit waren Rudi en ik meteen verkocht.
Wat gaaf, wat een stoer ding! Ik voelde me bijna alsof ik een Harley onder mijn kont had. Wat een wereld van verschil. En wat voor mij ook een groot voordeel is: eigenlijk lig je in de Zoom. Een beetje het idee ligfiets en dat is voor mijn lijf veel prettiger. Op een nieuwe Zoom moesten we 3 maanden wachten en met de vakantie in het vooruitzicht best wel jammer. 
Na overleg mochten we het demo-model kopen en dat maakte het prijskaartje tevens iets aantrekkelijker. Duur is en blijft ie wel én dat is vreselijk jammer voor de doelgroep voor wie hij is bedoeld.
Erg blij dat we hem hebben ontdekt. Hoera op een mobiel(er) nieuwjaar! 

Dank je wel alle lieve mensen die me het afgelopen jaar hebben gesteund. Die er voor me waren en er altijd voor me zijn. En een aantal mensen in het bijzonder. Noem geen namen. Het liefst zou ik vandaag met jullie allemaal een lekker taartje eten! Mocht dat onverhoopt niet kunnen dan hier een virtueel puntje. Eentje voor jou, voor jou en voor jou ... of houd er gewoon eentje tegoed. Van harte gefeliciteerd met mij :-)   


En Remko, de Zoom heeft de afgelopen week al regelmatig voor een big smile gezorgd maar ook voor de nodige kleine "ongelukjes" haha 
Oefening baart kunst! We gaan binnenkort een keer samen Zoomen voor de fijne kneepjes (van het vak)

 
A free Mind In Motion 
Voor meer informatie over de Zoom Uphill Zoomability
 

43 opmerkingen:

  1. Nog wat van die leren sliertjes aan de handvatten en er tattoo en je bent klaar voor een motorclub 😜. Stoer ding en superfijn dat je hierdoor mobieler bent !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig apparaat! IK wens je er heel veel plezier van en zie je van de zomer wel over 'mijn' strand scheuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee vriendje dat staat! We komen zeker deze zomer met de Zoom in Westkapelle over het strand zoomen. En dan mag jij ook haha ;-)

      Verwijderen
  3. Nogmaals van harte lieverd! En wauwwwww....wat een superstoer en gááf ding!! Zie je al scheuren door het Enterse land ;-)
    Maar nog veel fijner dat je hierdoor zoveel mobieler kan zijn....het Katwijkse strand is een prima oefenplek..je zal heel wat bekijks hebben ;-)
    Fijne dag vandaag....dikke verjaardagsknuffel XXX 💑💞

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi andere lieverd! Tuurlijk komen we op het strand van Katwijk zoomen ;-)) Enne heerlijk dat je woensdag bent geweest. Ik heb mijn cadeautje om zo ben je er vandaag toch een beetje bij. Een dikke knuffel terug komtie XXX

      Verwijderen
  4. Ziet er super uit Anita.......
    Hele fijne dag vandaag en een dikke knuffel.........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Anita, wat heerlijk dat je nu nog veel mobieler kunt zijn, wat een mooi stoer ding! Wens je nog jaren rijplezier toe hoor! Ik ga vanmiddag mijn nieuwe Zip Piaggio scooter ophalen...spannend! Liefs van mij en nog een hele fijne verjaardag toegewenst! Dikke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeannette Heinrichs23 mei 2014 om 08:28

    Allereerst van herte gefeliciteerd met je verjaardag (dikke vette virtuele kuzzzzz) wauw wat een super gaaf en stoer apparaat. Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt. Xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Anita, wat fijn om te zien dat je nu helemaal mobiel en er happy mee bent. Wat een gaaf stoer ding zeg, staat je goed. Van harte gefeliciteerd, ik neem een taartje. Ik wens je een heel fijn supermobiel nieuw levensjaar toe met heel veel positiviteit!
    Lieve groet xo Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik zie dat je de kreet stoepferrari nog hebt onthouden ;-) Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve meid, maar ook met je nieuwe aanwinst, super gaaf! Ik wens je een hele fijne dag met al je dierbaren en natuurlijk ook heel veel plezier in de buitenlucht op de nieuwe Zoom! Je wel netjes naar behoren gedragen hé?! ;-) haha

    Heel veel zonnestraaltjes en geluk in je nieuwe levensjaar!

    Dikke kus, liefs Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en maak er een mooi jaar van. En dat gaat lukken in dit gave karretje, ik wens je heel veel lekkere ritjes toe in de natuur en natuurlijk willen we wel wat actiefoto's in ruig terrein:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Anita ... Wat super gaaf ... Heerlijk overal naartoe kunnen zonder al die obstakels ... Genieten van het buitenleven ... Het is je van harte gegund ... Heel veel veilige en mooie kilometers ... Heel veel liefs van mij voor jou 😍💋♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Anita, van HARTE gefeliciteerd met je verjaardag! En wat heb je een gaaf ding onder je kont!! Helemaal geweldig! En ik snap je verhaal over de stoepferrari helemaal. Ze zijn vaak wat oubollig van model en aangezien jij dat totaal niet bent, maar er altijd goed gekleed uitziet, wil je dat ook graag daar in door voeren. Nou, dat is je gelukt hoor. Super ook dat je nu echt bijna overal zelf naar toe kan en moeilijk begaanbare terreinen (na wat extra oefeningen ;-)) geen probleem meer voor je zijn. En zoals je zegt: het is zoveel waard om niet afhankelijk te zijn van anderen, maar ook zelf op pad te kunnen gaan.

    Lieve Anita, ik wens je een hele fijne dag. Natuurlijk eet ik graag een virtueel puntje taart met je mee. Voor het komende jaar wens ik je heel veel gelukkige en verfrissende uurtjes op de Zoom en a lot of happiness toe!

    Dikke kus, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Annemarie Slagers23 mei 2014 om 09:51

    Langs deze weg van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat er nog vele in 'goede' gezondheid mogen komen. Wat een mooi apparaat en staat idd erg stoer. Het zal je leven in ieder geval een stuk makkelijker en plezieriger kunnen maken. Kun je ook mooi mee hier naar toe rijden voor een bakkkie. Maar gauw wat afspreken. Dikke knuffel Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben al twee keer met de Zoom voorbij jullie gezellige stulpje gecrosst #bloos Maar ik was niet alleen en had nog geen oplossing voor mijn krukken ... Dat komt vandaag ;-)) Binnenkort kom ik een bakkie halen X

      Verwijderen
  13. Marian van der Voort23 mei 2014 om 11:01

    gefeliciteerd, met je nieuwe zoommobile, en natuurlijk met je verjaardag!!!
    Wat een geweldig vervoersmiddel heb je nu. Ik kan me voorstellen dat je dat wat meer vrijheid geeft.
    Lekker uitwaaien, waar je maar wilt en niet omdat het niet meer toegankelijk voor je zou zijn.
    je zei al dat het iets voor mij is, maar gelukkig ben ik mobiel genoeg.
    Ik vind het wel een te gek ding voor mijn jongere broer, die zich moet verplaatsten met een scootmobiel.
    Ga het even een foto sturen straks, al zullen de kosten voor hem niet haalbaar zijn helaas.

    Heel veel plezier met je Zoom, en een hele fijne verjaardag met man en kinderen en iedereen die jou zo lief is.
    Dikke smakkerd van mij <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met dit fantastische verjaardagscadeau! Wat een super ding zeg.
    Veel plezier

    Liefs Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Had je al even gefeliciteerd maar twee keer is wel zo leuk !! bij deze lieverd nogmaals van harte Gefeliciteerd met je verjaardag xxxxx
    Stoer motormens ;-)) en 47....johhh je bent toch nog pieppppp hahahaaa

    Geniet ervan

    Liefs van mij

    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er goed uit. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Geniet er van!
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd. En wat een stoere Zoom heb jij. Ik moest wel lachen om je verhaal over de stoepferrari. Het lijken mij ook onhandige dingen en zo ontzettend breed. Dit is veel stoerder en past veel beter bij je. Ik wens je er heel veel plezier mee. Fijne dag vandaag! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    En wat een schitterend cadeau heb je gekregen.
    Dit past bij jou en nu kun je overal heen crossen waar je graag naar toe wilt.
    Het is hier zondag motorendag, als je nog mee wilt doen, je mag alleen geen clublogo dragen.

    Lieve Anita, ik wens je een hele fijne dag en ik eet graag een stukje taart mee!
    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd Anita, 46 jaar en de trotse bezitter van een ATZ (all terrein zoom):-) Lekker veel frisse lucht snuiven en zonnestralen vangen, laat de zomer maar komen! Ben wel benieuwd wat het bereik van je quad is..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita, gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren samen met allen die je lief zijn. Wat een geweldig cadeau heb je gekregen en laten we hopen dat het een lange warme zomer wordt.
    Een heel fijne dag gewenst.
    Groetjes, Annie (van tante truus)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Reacties via Facebook23 mei 2014 om 13:49

    Kacie: wow!! Met dat je kunt overal gaan!! Wij kunnen samen berg klimmen!!


    Jeanet Jager: Wat een super stoer en mooi ding! Kom maar op met al die bospaden!


    Nellie van Dijk-Somsen: Goed zeg, dat scheelt een heleboel voor de rest van je body.


    Marlijn Colijn-Rous: Wat een gaaf stoer ding.

    Mea: Wat een stoere meid. Heerlijk dat je nu overal naar toe kunt met deze stoere terreinwagen in het klein. Had zojuist al op je blog gereageerd maar zie mijn reactie niet staan, dus nu maar even zo.


    Robert Weghorst: Cool!!


    Jorien Nijmeijer: Super stoer!


    Loes van den Boogaard: Gaaf 'ding'!!! En van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Xxx


    Annette Weghorst-oude Hilbert: Wat super stoer zeg, hopelijk heb je er veeeel plezier aan, en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!


    Marisa Tiehuis Gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag wat een top ding heb je!


    Tamar Eikenaar: Mooi ding! van harte gefeliciteerd!


    Louis Slagers: Gefeliciteerd


    Marjanne Otten: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Maak er een mooie dag van samen ! Moet vast lukken met je stoere aanwinst


    Engelien Soer: Wat een mooi ding, daar kun je wel kilometers mee maken. Gefeliciteerd met je verjaardag.


    Elsbeth Weghorst-Pouwels: van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.


    Ans Bakker van Wessum: Stoer!!! Vet!!


    Judith Bakker: Jeetje, dat is ook een hele mooie zeg!!!! En van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een gezellige dag van!

    Ineke Luimes: Lieve Anita, Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag !!


    Sandra Nitert: Gefeliciteerd!


    Diny Dahles: O wat gaaf Anita. als nog Gefeliciteerd en een fijne dag.


    Mirjam Huizing: Van harte gefeliciteerd, wij wensen jullie samen een fijne dag


    Ceciel Wolters: gefeliciteerd..een fijne dag


    Carina Groenewege: Wat een apart en gaaf ding, hartelijk gefeliciteerd en een mooie dag van Henk en Carina


    Hilda Heerbaart-Mensink: Wat een gaaf ding! En....vandaag echt jarig!!! Lieve Anita van harte gefeliciteerd en een hele fijne gezellige dag gewenst met allemaal lieve mensen om je heen. Geniet!!! X


    Rein En Ria Bonhof: Gefeliciteerd !!! STOER DING HOOR...!!!!


    Ingeborg Stuij: Van Harte, mooie foto!


    Jantje Kottrik-Schutrups: Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag samen.


    Erwin Weghorst: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooie 4x4 buggy. Super ding! Fijne dag samen.


    Alice van den Brink: Van harte gefeliciteerd en een hele mooie dag met iedereen die je lief is. Enne wat is ie gaaf hè!!!


    Henri Smit: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog een mooie dag vandaag. Stoere bike hoor!


    Marleen Karnebeek: Gefeliciteerd en een hele gezellige dag!!! Wens je een heel "mobiel" jaar toe met je zoom!!


    Angela Weghorst: Hey kanjer! Gefeliciteerd met je verjaardag!! Wens een supermooie dag en alle geluk, goed, gezondheid voor je nieuwe levensjaar. x


    Karin Rook: Gefeliciteerd en een hele fijne en gezellige dag gewenst vandaag!!


    Nita van Vliet: Wat een coole bike....en ik begrijp dat je vandaag ECHT jarig ben, van harte Anita! Geniet van deze mooie dag, Xxx


    Gerrit Wensink: Anita van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.


    Anita Leferink: wauw Anita van harte proficiat met je verjaardag en geniet ervan.


    Franca Porter-Sanders Die is mooi zeg


    Renate Loohuis: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en niet te hard mee scheuren!


    Tjitske de Jong: Wat een superding!! wat zul je hier veel vrijheid en plezier door krijgen!! xx


    Jeannette Van Nieuwkoop: Wat een super gave bolide! ��


    Antonia G. Van Manen: Hartelijk gefeliciteerd, Anita! Ik wil óók zo'n ding!!!


    Petra Eleveld-Weghorst: Wat een gaaf ding, geniet van de vrijheid en veel veilige kilometers gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Zoom er maar lekker op los. Wat een gaaf apparaat is dat zeg, wat zul je daar een hoop plezier van hebben... Geweldig dat jullie deze al zo snel in huis konden hebben...
    Als ik een keer een flits voorbij zie komen, weet ik het ... daar ging Anita...
    Liefs en dikke knuffel,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. marjan slagers23 mei 2014 om 16:25

    van harte met je verjaardag, maak er een gezellig feestje van! we wensen jou heeeeel veel plezierige mobiele(re) uurtjes met je nieuwe, ontzéttend stoere, aanwinst.
    groetjes, Louis en Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd .En meid wat een verbetering als ik dit zo lees ,hier gaat er een heel andere wereld voor je open ,heel veel plezier met zoomen!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Reacties via Facebook23 mei 2014 om 17:47

    Inge Aan de Stegge-Aal: Anita, van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Een gezellige dag gewenst! Heel veel rijplezier gewenst!


    Lianne Lobker: Anita gefeliciteerd met jou verjaardag nog een fijne dag gewenst


    Ankie van Buren: Gefeliciteerd!!


    Lilian Verweire van Schoote: Wat een super ding Anita . Echt stoer. Ik heb dit nog nooit gezien. Echt iets voor jou. Hartelijk gefeliciteerd en geniet van je dag.


    Mariël Venneman: Geweldig Anita!! Gefeliciteerd en geniet ervan!!


    Marjan Scholtens: Gefeliciteerd lieve Anita! Ik wens je een hele fijne dag! Heel veel plezier ook met je superstoere nieuwe aanwinst! Liefs xxx


    Danielle Krake: Gefeliciteerd.....nog een fijne dag! Kom binnenkort je nieuwe aanwinst


    Ria Alferink: Anita van harte gefeliciteerd !


    Conny Ingang: Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er nog een leuke avond van.


    Derk Westenberg: Van harte en de3 kussen krijg je wel van mijn andere vriendin maak er wat moois van en geniet van je 30 verjaarsparty


    Monic Pluimers: Van harte gefeliciteerd en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Reactie op weblog via FB23 mei 2014 om 18:39

    Stefan: Gefeliciteerd Anita:)


    Jeanne: van harte gefeliciteerd


    Albert: FELICIDADES Anita en maak er met je dierbaren een mooie dag van.


    Rosita: Lieverd van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een super mooie dag van vandaag xxx


    Hannah: Van harte gefeliciteerd Anita!.


    Anja: Gefeliciteerd en een fijne dag!!!


    Jeannette: Van harte gefeliciteerd en een hele leuke verjaardag!󾔗󾠣


    Mariska: Van ❤️te gefeliciteerd Anita. Een hele fijne dag vandaag!! XXX


    Helma: Gefeliciteerd!! Fijne dag..


    Ermy: Happy Birthday meid....


    Jeanet: Gefeliciteerd met je verjaardag en een mooie dag gewenst. Liefs.


    Ger Brig: Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.


    Marielle: Anita van harte gefeliciteerd


    Nellie: Lieve Anita, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van deze mooie dag met man, kinderen, je karretje en familie en vrienden. met irissen uit mijn tuin Groeten Nellie..


    Agatha Frederika: Lieve Anita, gefeliciteerd met jouw verjaardag!!!!! En nog een hele fijne dag vandaag!!!!


    Rolinde: Van harte gefeliciteerd! Lekker verwend!? Maak er een fijne avond van! X de nijkampjes


    Irma: Gefeliciteerd!! Fijne verjaardag nog!


    Kim: Anita gefeliciteerd. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wowww Anita, wat stoer !! Past helemaal bij jou, lang leve de vrijheid. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe racemonster ;-) .
    Heel veel liefs <3, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Reacties op weblog via FB23 mei 2014 om 20:10

    Laurien: Gefeliciteerd Anita!:)


    Miel: He Anita. Van Harte Gefeliciteerd! Geniet ook van deze mooie dag! En de groetjes ook aan onverwacht bezoek... ;-)


    Martine: proficiat Anita met je verjaardag. Geniet ervan! x


    Gerard: Gefeliciteerd met je verjaardag. Een mooie dag gewenst


    Kaylie: Gefeliciteerd


    Ankie: Van harte Anita!! Tot vanavond!


    Kees: Gefeliciteerd


    Rob: Gefeliciteerd Anita, fijne dag


    Ferdi: hieperedepiep hoera , Van harte gefeliciteerd en een fijne dag ! Nu kan je mee met Rudy een rondje MTB . Dit is wel de HUMMER onder de rolstoelen denk ik ......... veel plezier ermee :)


    Wim: Anita, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.. Groetjes uit Gouda xx


    Willem André En Inka: Lieve Anita van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een hele mooie fijne dag van,...dikke kus van ons x


    Monique: Gefeliciteerd󾔖󾔗 maak er een mooie dag van!


    Monique: Gefeliciteerd lieve Anita. Wat een super cadeau voor heerlijke ritjes in de buitenlucht! X


    Lynda: van harte gefeliciteerd


    Gerard: van harte grusse


    Dick: Hoi Anita Gefeliciteerd fijne avond ! Jolanda en Dick


    Marlonneke: Van harte gefeliciteerd en nog veel plezier met vieren!!!


    Nick: Van harte gefeliciteerd!


    Sibylle: voor jou verjaardag hoop ik dat dit jaar er eentje mag zijn met minder zorgen en enkel plezier, genieten van elk moment doen jullie al. gelukkige verjaardag Anita !!


    Lotte: Gefeliciteerd met je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Eerst wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag.
    En wat een gaaf ding heb je onder je kont.... Oh, dit past toch ook veel beter bij zo'n stoere meid dan een scootmobiel.
    Ik hoop dat je hier heel lang plezier van mag hebben. En er is niets lekkerder dan buiten zijn...

    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Als eerste van harte lieverd, en wowwwwww
    deze Zoom Uphill lijkt me een SUPER uitkomst.
    Geen berg te hoog als het ware, wat zal dat
    een geweldig gevoel van vrijheid geven, en het
    past natuurlijk ook perfect bij je persoonlijkheid.

    Heel veel genot en fijne ritten met dit wonderbaarlijk
    vernuftig karretje, yehhhhh.

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat ik op fb al zei...wat een stoer ding ...enne gefeliciteerd mop.....enne wat ik me wel afvraag zit je been er wel lekker op zo.....lijkt me te weinig beenruimte of hoort dat zo ???..vertel......komt ie......kisssssss van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ... dat hoort zo het ene been kriskras over de andere maar aangezien ik er maar eentje heb ligt er maar één kriskras ;-)) Ik kan hem ook gewoon recht zetten hoor! maar dit zit heel relax x

      Verwijderen
  32. Hoi Anita , allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Hopelijk had je een leuke dag vandaag.
    Wat een prachtig vervoersmiddel heb je jezelf kado gedaan . Kan me voorstellen dat je er ontzettend blij
    mee bent. Ik wens je dan ook heel veel plezier ermee, dat je maar veel mooie ritten mag maken.
    Liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Reacties op weblog via FB24 mei 2014 om 01:13

    Maurice: Beetje laat, maar van harte. Gaaf karretje trouwens


    Jan: Lieve Anita, van HARTe gefeliciteerd!! Ik wens je nog vele jaren


    Marloes: Happy birthday !!! 😀😀😀


    Eline: Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne avond nog! Liefs


    Benedict: Hallo jarige jop van harte proficiat :-) geniet !!


    Angela: Mijn dinnetje is jarig! Van harte gefeliciteerd! We gaan in rap tempo richting Sara 󾌰 󾌫


    Silvia: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag...wens je een fijne dag toe....xxx.


    Mea: Van harte gefeliciteerd Anita en een fijne dag. xx
    .

    Conny: Lieve lieve Anita, Van harte GEFELICITEERD en een geweldige dag en jaar!!!!!! Dikke hug C&R


    Jorien: Van harte gefeliciteerd!! Alvast een gezellige dag en tot vanavond! (we komen met z'n drietjes..☺️) Xx.


    Nina: Hey lief mens, van harte met je verjaardag!!! XXX <3


    Ria: Hey lieve vriendin....van harte gefeliciteerd met je verjaardag


    Anita: Hiep hiep hoera nichhie en een superfijne dag gewenst!!


    Marian: Hoi lieverd, van gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een heerlijke dag van kanjer. Liefs en hele dikke knuffel voor jou 🙅 en natuurlijk ook voor de rest van de familie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Reacties op weblog via FB24 mei 2014 om 01:20

    Jolanda: Van harte met je verjaardag! Wat een blitzze bike heb je. Deze komt van de supportbeurs? Maak er een gezellig feest van vanavond.


    Aletta: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne avond nog en veel veilige kilometers gewenst met je mooie 'crosser


    Jolanda: Wens je veel en fijne ritjes toe. En met de zomer in zicht, moet dat wel lukken.


    Mirjam: Kanjer!


    Hans: Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!!!!! Fijne avond!!


    Eline Plaggenmarsch Gefeliciteerd Anita!! Fijne avond nog!


    Gerreke: Lieve, lieve Anita, van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad en de avond ook een feest mag zijn!


    Stephanie: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Stoere bike! We gunnen je er erg veel plezier mee!


    Gisela: Gefeliciteerd Anita, wat een stoer cadeau!!


    Monique: gefeliciteerd!! wat een gaaf ding

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Reacties op weblog via FB24 mei 2014 om 19:17

    Janneke: van harte Anita, een mooie dag gewenst!


    Chris: Gelukkige verjaardag Anita ,geniet ervan xxx


    Benny: Gefeliciteerd Anita!!


    Marlijn: Hiep hiep hoera. Van harte gefeliciteerd.XXX


    Anne-Marie: Dag Anita, nogmaals van harte.. Ik had je nieuwe verplaatsingsmiddel, gespot op de beurs...En je er al zien rijden afgelopen week. Fijne dag


    Tim: Gefeliciteerd met je verjaardag! !


    Danieke: Gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag!


    Harry: Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren


    Stijn: Gefeleliciteerd Anita!


    Erwin: Van Harte Gefeliciteerd!


    Priscilla: Anita van harte gefeliciteerd!


    Marlies: hai Anita, gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag vandaag!!


    Henk Rita: Hallo Anita van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een hele fijne dag vandaag .Groetjes uit markelo


    Bertus: Van harte gefeliciteerd.


    Corine: Van harte proficiat met je verjaardag! Veel gezelligheid en plezier ;-)


    Jolanda: Van harte gefeliciteerd Anita,fijne dag vandaag! :-)


    Iny: Anita van harte gefeliciteerd.


    Jim: Gefeliciteerd Anita!


    Claudia: Lieve Anita, Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een gezellige dag van en wat een prachtig cadeau heb je gekregen, veel rijplezier ermee, groetjes uit Goor.


    Yvonne: Anita, van harte gefeliciteerd met je 47ste verjaardag! En wat een stoer vervoersmiddel, die Zoom. Kun je gemakkelijk mee naar Hengelo....;-) Fijne dag!


    Monic de Ridder: Van ♡ te gefeliciteerd. Liefs Monic


    Conny: goedenmorgen....happy birthday...!!!...hele fijne dag...en dikke.knuffel van mij...xxxx


    Vivian: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag samen. X


    Johan: gefeliciteerd


    Merle: Gefeliciteerd met je verjaardag!!


    Miriam: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag.


    Stijn: Proficiat Anita!!! Fijne dag vandaag!!


    Pauline: Gefeliciteerd x


    Jan En Annika: hey lieverd!!! gefeliciteerd met je verjaardag xxx


    Grady: gefeliciteerd. Geniet ervan!


    Inge: Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag

    Bianca: Gefeliciteerd met je verjaardag wens je een fijne dag


    Bianca: Van harte gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst. Xxx


    Ewald: Anita, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!


    Jurgen: Buurvrouw van harte


    Judith: Gefeliciteerd Anita! Hele fijne dag vandaag! 󾔗


    Miranda: Van harte gefeliciteerd en een gezellige dag gewenst! X


    Hilde: Lieve Anita, 󾔗van harte gefeliciteerd met je verjaardag 󾔖 ik wens je een hele leuke gezellige dag toe 󾬐 liefs Hilde

    Miranda: Anita van harte gefeliciteerd met je verjaardag


    Marjo: Gefeliciteerd met je verjaardag Anita, en een hele fijne dag gewenst! Groetjes uit Dinxperlo.


    Blauw Vinger: Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag gewenst!


    Marcel: Gefeliciteerd


    Tamara: Van harte gefeliciteerd!! Maak er een mooie dag van :)


    Bärbel: Een hele mooie, stralende en zeer zonnige verjaardag wens ik je toe meid van harte gefeliciteerd xxx


    Petra: gefeliciteerd en een fijne dag met elkaar!


    Rene: Ha, lieve Anita ,

    Van harte en ook deze keer in mei een verjaardag.
    De zoveelste op een rij.

    Vandaag even geen sores, maar blijdschap en verwennerij.

    Lekker een feessie bouwen met je getrouwen.
    Met kinderen en man, gewoon omdat het kan.

    Laat mij je bij deze op een virtuele smakkerd trakteren om je met je verjaardag te feliciteren.
    Gefeliciteerd!


    Peter: Anita van harte gefeliciteerd!! We wensen je een mooie dag! groetjes


    Giovanna: Van Harte Gefeliciteerd!


    Wendy: Lieve Anita gefeliciteerd! En een fijne dag


    Bernard: Dag mooi mens, moest aan je denken en ik zag dat je jarig was. Dikke smakkerts!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte nog Anita, en natuurlijk voor jou een geweldig nieuw mobiel jaar op je geweldige nieuwe scoot Zoom of hoe hij ook mag heten:) Dat jij daar van geniet kan ik me voorstellen, heerlijk crossen met dat ding hoor:)

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Geweldig!! Veel Fun en succes met die superkar van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nog van harte lieve Anita! En wat een leuk ruig ding om een frisse neus mee te gaan halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw, wat een gewéldig ding! Kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent. Op naar een mooi, mobiel op onverharde grond, levensjaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)